نتایج جستجو برای عبارت :

The Lord Of The Bihosele's

The Lord of the Rings 1978,ارباب حلقه ها,انیمیشن ارباب حلقه ها,بدون سانسور,داستان انیمیشن The Lord of the Rings 1978,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Lord of the Rings 1978,دانلود کارتون,دانلود کارتون The Lord of the Rings 720p,دانلود مستقیم انیمیشن The Lord of the Rings 1978 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,فیلم ارباب حلقه ها,کارتون ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی,
ادامه مطلب
Soudabeh:O Lord!  Choose easy tasks for me and don't ask me hard and tough tasks and make me succeed in doing what You like. O God! Turn my attention to Khair (good deeds) and make it easy for me to carry them out and help me in doing them; consider me among those who do Khair (good deeds), and bestow me the best curtsey as through which  I have turned towards You. O Lord! Assign me to be grateful of You and be among Your  reminders; besides, appoint me to say Your praise.   And make me dependent on Your worship and obedience ,  and be grateful with what You have decided.  And warn me of your anger and wrath,  O! The Most  Merciful of those who show Mercy.
Soudabeh:Prayer for Pure Life and Ease of Affairs
O Lord! Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), make it easy for me to do those tasks You like them as well as the doer of them, and help me in doing them, make me succeed in leaving those tasks You don't like them, nor  the doer of them and help me in  leaving them.Make me join You from the closest ways  reaching You, those ones which are  the easiest ways for me.O Lord! Grant me  honor to be with You, with no need for separation and distance, teach  me discipline in the best way that there is no punishment in it, grant me rewards without incurring any disaster or incident.
Summertime, time, timeChild, the living's easyFish are jumping outAnd the cotton, LordCotton's high, Lord, so highYour daddy's richAnd your ma is so good-looking, babyShe's looking good nowHush, baby, baby, baby, baby, babyNo, no, no, no, don't you cryDon't you cry!One of these morningsYou're gonna rise, rise up singingYou're gonna spread your wingsChild, and take, take to the skyLord, the skyBut until that morningHoney, n-n-nothing's going to harm you nowNo, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, noNo, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, noNo, no, no, no, no, no, no, no, noDon't you cry
Cry
click
In his name
Hi,everybody! We want to talk about our Lord. 
12th Emam of shia is the last Emam us his name is the same as the last prophet of Islam and his epithet is Mahdi, Aba saleh, Tarid, and etc. He is borned in 869 georgian year and also he opened his eyes to the world for first in Samera that locate in Iraq. His Father died when he was 5. So he had to lead people. He has hidden from people because his enemy wanted to killed him.
So when will he come back?????
He will come back when the world very want him because of war and etc.
He has hidden from us but he like us and he  always think about us and when we have problem, he will help us. I have written this sentence without any doubt.
Written By His follower
Soudabeh:
Friday Prayer
O Lord!  Put us among those people who reach the nearest to You,  and the most honorable of those who have followed You and the best survivors who have asked and  supplicated to You! 
O God!  Put us among those who see You at all times till the Day of Resurrection when they meet you,  and do not take our lives unless You are pleased and satisfied with us. O God!  Set me up from those who have acted sincerely  at all times and they love You and do not prefer anyone else to you,  O Lord!  Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.h.)  and put us among those who have  been in Your definite and certain remission and forgiveness. The forgiveness which we do not commit further  sin and do not  any wrong and  not have any shortcoming . O God!  Send
Soudabeh:Prayer for need
O My Creator!  To Your unseen knowledge and to Your Power over the creatures, as long as You know my life is khair (good) for me, keep me alive  but when death is better for me,   let me die. 
O God!  I request you for the word of sincerity and fear of Yourself whether you are pleased  and satisfied with or angry and wrathful of and  l call for moderation either in my poorness or in  my reachness. And also I ask for the eternal blessing and the everlasting light of eyesight  and  also let me  satisfied with Your  Decision on me.O Lord! I demand You good life after death and see You so closely and  l am enthusiasm to  join You and  meet You without being in state of loss,  harm or dark sedition. (  so that l will not be punished for my evil deeds,
دانلود کتاب صوتی کار از کار گذشت اثر ژان پل سارتر

دانلود فایل

دانلود کتاب کار از کار گذشت | ژان پل سارتر | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › رمانژان ‌پل سارتر (۱۹۸۰-۱۹۰۵)، نویسنده و فیلسوف فرانسوی است. «کار از کار گذشت» درباره زن و مردی است که همدیگر را نمی‌شناسند، جدا از هم و به دلایلی متفاوت می‌میرند و در ... رتبه: ۴٫۸ - ‏۲۰ رأیوارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر
دانلود رایگان کتاب کار از کار گذشت از ژان پل سارتر | جنگلبانjangal
بسم الله الرحمن الرحیمIn the name of Allah the Merciful, the Compassionate
Safir of Imam Mahdi (aj),
We are supposed to  renew ourselves before the arrival of Imam Mahdi(aj). We are supposed to get rid of all satanic tricks and align ourselves with our original blueprint.  Until we achieve this reality, we will circle around with a deep internal void and blindness that Allah talks about in the Holy Quran, deceiving ourselves of our good deeds and remaining in ignorance of our vices in a slumber of  illusion.
The only  recourse we have is thst we should be guided both mentally as well as through our heart by our Lord so that we can prosper and secure a place in the army of the master, of the time (aj) both now and when he reappears inshaAllah
أُولَـٰئِكَ ع
نام فیلم: ارباب حلقه ها 3 – The Lord of the Rings: The Return of the King ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی کارگردان: Peter Jackson ستارگان: Viggo Mortensen, Elijah Wood, Ian McKellen محصول کشور: آمریکا سال انتشار: 2003 امتیاز: 8.9 از 10 مدت زمان: 4:23:15 زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی کیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720p حجم: 2.13 گیگابایت + 3.93 گیگابایت خلاصه داستان: فرودو و سم با راهنمایی گالوم، به مسیرشان به سمت کوه نابودی ادامه میدهند، در حالی که مطمئن نیستند او به چه سمتی هدایتشان می کند. باقیمانده یاران حلقه
International relations
Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher's speech
The eternal religion of Islam, which is characterized by its
fullness and comprehensiveness, it has always addressed different aspects of
human existence and has not been neglected in any way; whether it is from the
relationship of man with himself or with human beings with those beings,
including humans and what is his
relationship with the Creator and his Lord; and for each of these three
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
Allah Almighty has mentioned the growth and prosperity of man in the light of
the reform of the tripartite and he knows his salvation and his happiness
depends on it.
Social interactions like economic interactions tie to
human life, and it not i

نام فیلم: ارباب حلقه ها 2 – The Lord of the Rings: The Two Towers ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی کارگردان: Peter Jackson ستارگان: Viggo Mortensen, Elijah Wood, Ian McKellen محصول کشور: آمریکا سال انتشار: 2002 امتیاز: 8.7 از 10 مدت زمان: 235 دقیقه زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی کیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720p حجم: 2.15 گیگابایت + 3.64 گیگابایت ا خلاصه داستان: نیروهای سائورون رو به افزایشند و او متحدهای جدیدی بدست آورده است. ارتش سارومان اکنون آماده حمله به آراگورن و مردم روهان هست. از طرفی دیگر یاران حل
Prayer for seeing the crescent of RamadanHassan Ibn Ali Kharaz said:" We went to Imam Reda (P.B.U.H.) on the last Friday of Shaban month." A few of his companion was with him. Imam (P.B.U.H.) said:" My adherents, today is the last day of Shaban month, whoever fasts today for its reward he would be forgiven." Mohammad Ibn Ismaeil said:" Oh the son of the messenger what's your opinion about the narrative which has prohibited to welcome of Ramadan month ( fasting before Ramadan) in order to fast one or two days before this month?" Imam (P.B.U.H.) said:" Oh the son of Ismaeil, Ramadan is one name of Allah's names and it is not said about this month that this month came, went or it has been welcomed because this month is the month of the Honoured and Glorified Allah and it is an explanation(abo
نام فیلم: ارباب حلقه ها 1 – The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی کارگردان: Peter Jackson ستارگان: Orlando Bloom, Elijah Wood, Ian McKellen محصول کشور: آمریکا سال انتشار: 2001 امتیاز: 8.8 از 10 مدت زمان: 228 دقیقه زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی خلاصه داستان: یک حلقه‌ی باستانی که قرن‌ها پیش گم گشته بود، حالا دوباره پیدا شده و از دست تقدیر، به هابیتی جوان بنام فرودو رسیده است. وقتی که گندالف می فهمد که این حلقه، همان حلقه یگانه ارباب تاریکی، سائورون
دانلود آهنگ جدید آرش لرد به نام چتریات با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Arash Lord Called Chatriat

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ
 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید
ادامه مطلب
In His Name
Who was born our lord?  I want to talk about his mather!
Her name is Melika. she was grandson of the Roman emperor so she was christian.
One night she saw very unusaul dream. The dream was about courtship and we said this dream: True drem.
What is the True dream???????   It is a dream tha has interpretation or real. Gosh! The real dream?? It is impossible. Dreams aren't real. 
But it's possible and forexample in this dream she proposed. You can see this story in Islamic history. 
Ok! Now, we know she proposed, but with who?
She proposed to Imam Hasan Askary (God bless him).   
I don't want to erite a lot but some things happened and she wentto Baghdad lived with Imam Hasan Askary (God bless him) and his father.
But Melika was a Roman name so they changed it to"Narges
دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد

دانلود کتاب

دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد - Download.irکتاب آموزش بازی تخته نرد را برای شما دوستان همیشگی سایت آماده کردیم ، در این کتاب کم حجم شما به طور کامل با این سرگرمی اعتیاد آور آشنا می شوید ، تصاویری از ...https://mokas.ir/mokas.ir › سایر محصولاتدانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسی - فروشگاه ...دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسی. دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسینسخه پ
International relations
Publisher's speech
directions, there are also sagely teachings and recommendations. In the Good speech,
depends on it.
human life, and it not i
Soudabeh:
Thursday prayer

O Lord!  I request guidance  piety, chastity,  richness and act to what you like and you are pleased with it, O God! We demand for our weakness from Your strength,  and for our poverty from your  richness and for our ignorance and ineptitude from your knowledge and patience.  O God!  Send peace upon Mohammad and his household and help us on   Your Thanksgiving , remembrance,  obedience and  worship.  ( I swear you)  to your mercy. 
O the most merciful of all merciful
Soudabeh:It is quoted that Amir al_Moumenin ( the commander of the faithfuls)  had a problem. Hazrat Fatima (P.B.U.H)  went to house of messenger of God at night, and asked the prophet for help . She said: " What is the food of angels with their God?" The prophet said: " Tahmid (praise) . " Hazrat Fatima (P.B.U.H)  said: " What is our food? " the prophet said: " I swear God that my life is in His  hands it is one month that no fire has been lit among household of the prophet.  ( You are not alone we are like you) and now choose and I order for you ( food comes from God) or teach you the five phrases which Hazrat Gabriel ( P.B.U.H)  has thought me. "Hazrat Fatima said "What is the five phrases?"  The prophet said: " O Lord of first  and last! ,  O  the Best of first and last!
این مدل سه بعدی در استودیو PARS ART تولید شده و صرفا یک نمونه کار است، این مدل بر اساس الگوریتم مدل سازی AAA که بهترین نوع مدل سازی حال حاضر مخصوص بازی سازی و انیمیشن سازی می باشد،تولید شده است.
این مدل جزو اولین کارهای ما بوده ، و برای ما بسیار ارزشمند است. متاسفانه طی جابجایی اطلاعات تکسچرهای مورد استفاده در این مدل از بین رفته است و تنها همین یک رندر از آن باقی مانده است.
ولی نگران نباشید به زودی با آموزشی در مورد نحوه ساخت این مدل سه بعدی در خدمت
Soudabeh:In the Name of Allah the Most Gracious and  the Most Merciful, O Lord!  I demand You in the alternation of night and day and in the presence of Your prayer and at the time of voices of prayer unto thee, send Your best     peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), and gather us with the intercession of Mohammad (P.B.U.H.), be Your all and thorough peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.).In the Name of Allah the Most Gracious, the Most Merciful,  O Allah! Send Your peace to Amir AL Moumenin ( Commander of  the faithful)  and his offsprings  _Al _Hassan _e Al Taqi  and AL_ Hossein _e Shahid and Ali Ibn AL _Hossein zein Al Abedin and Mohammad Ibn Ali Baqer (Splitter)  knowledge of prophets and Jafar Ibn Mohammad AL _Sadegh  honest and Mosa Ibn Jafar Al_
Soudabeh:One of the properties of the night and day is that they can follow each other,  that is, the deed which has not been taken  at night, it  can be done on a day and vice versa.Who is man and what is he?A person who  has seen the day and night and enjoyed Selat ( whenever God reads the person is called Selat) and he has revelations in  the form of sounds of prayer, that is, human nature is in the form of Day and Night.  There is Selat according to the night and day and there is prayer according to Selat ( when God reads the person). 
 O Lord! Gather us among those who gathered with the prophet  and his household (P.B.U.H.). This structure means that the person is gathered with intercession of the prophet and  his day and night is connected to the day and night of the prop
It was Allah who took charge of Joseph’s cause;
So, He made a caravan fall in need of water
to draw him out of the well.
Then, He made the Aziz of Egypt fall in need of a son
to adopt him as a son.
Then, He made the king fall in need of a dream interpretation 
to release him from the prison.
Next, He made all Egyptians fall in need of food
to appoint him as the Aziz of Egypt.
If Allah takes charge of your cause,
all elements of happiness will be ready for you from where you don't know.
You just need to say in all sincerity: 
I will confide my cause unto Allah.
My Lord! 
You, solely, are sufficient for us.
Surly Allah is not ashamed to set forth any parable(that of) gnat or any thing above that ;then as for those who believe,they know that 
is the trust from their Lord...)) Sura Baqara verse26
Today by photography from gnat it was founded that at back of gnat ultrafine insects lives with color of red is called Mite that nutrition from blood of gnat and see them with usual eye due to  small volume is impossible 
I am not the only traveler
Who has not repaid his debtI've been searching for a trail to follow againTake me back to the night we me

And then I can tell myself
What the hell I'm supposed to doAnd then I can tell myselfNot to ride along with you

I had all and then most of you
Some and now none of youTake me back to the night we metI don't know what I'm supposed to doHaunted by the ghost of youOh, take me back to the night we met

When the night was full of terrors
And your eyes were filled with tearsWhen you had not touched me yetOh, take me back to the night we met

I had all and then most of you
Some and now none of youTake me back to the night we metI don't know what I'm supposed to doHaunted by the ghost of youTake me back to the night we met

(لینک دانلود)
پاورپوینت استعانت از خداوند (درس 2 پیام های آسمان کلاس هفتم) 
پاورپوینت درس 2 پیام های آسمان هفتم استعانت از خداوند
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
رنگ بندی و استفاده از افکت های متعدد به همراه تصاویر مرتبط با این درس .
این پاورپوینت شامل 22 اسلای
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
مشخصات فایل 

تعداد صفحات

حجم
2 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل 

قابل ویرایش
The Lord of the Rings:
1. The Fellowship of the Ring - 2001 ‧ Fantasy/Action ‧ 3h 28m - IMDb: 8.8/10
2. The Two Towers - 2002 ‧ Drama/Fantasy ‧ 3h 43m - IMDb: 8.7/10
3. The Return of the King - 2003 ‧ Drama/Fantasy ‧ 4h 11m - IMDb: 8.9/10
4. Marriage Story - 2019 ‧ Drama/Comedy-drama ‧ 2h 17m - IMDb: 8/10

The Morning Show - 2019 ‧ Satire - IMDb: 8.4/10 - S01
The Office - 2005 ‧ Comedy - IMDb: 8.8/10 - S01

• یاران حلقه، جی.آر.آر تالکین، ترجمه رضا علیزاده، نشر روزنه 
• دو برج، جی.آر.آر تالکین، ترجمه رضا علیزاده، نشر روزنه 
• بازگشت پادشاه، جی.آر.آر تالکین، ترجمه رضا علیزاده، نشر روزنه 
• 10 مقاله‌ی ترجمان 
مطمئنا پیش اومده براتون برید تو فاز یه فیلم یا داستان نه ؟ من بعد از مدت های طولانی برگشتم به فاز ارباب حلقه ها و هابیت  
شروع کردم به خوندن کتابای ارباب حلقه ها که البته میدونم قراره پشیمون شم چون همه میدونن خوندن کتابه بعد از دیدن فیلم اصن حرامه! اما چیزی ک برام قشنگه شباهتای کتاباش به کتابای دنیای وارکرافته... نه از نظر داستان و روایت ، بلکه از لحاظ محیط و اسما و اینا . 
واسه کسایی ک نمیدونن ، دنیای وارکرفت و دنیای ارباب حلقه ها یا همون سرزمی
با یاد و نام خداوند و به امید بر آورده شدن حاجات و سلامتی و به راه راست هدایت شدن تمام انسان ها ؛
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و چهل و هفت سوره الحَشر ( 16 – 10 )
سورةُ الحَشر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
وَ الَّذینَ جاؤُ مِنْ بَعْدِهِمْ یَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا وَ لِإِخْوانِنَا الَّذینَ سَبَقُونا بِالْإیمانِ وَ لا تَجْعَلْ فی‏ قُلُوبِنا غِلاًّ لِلَّذینَ آمَنُوا رَبَّنا إِنَّکَ رَؤُفٌ رَحیمٌ (10)
أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذینَ
‍ #Towards_Justice:
#Message_1
We must create and consolidate justice in our lives and try to revive justice in the Society. 
The effects of justice in the universe:
▫️Injustice will be destroyed in the universe and the oppressed peoples will be saved.
▫️The earth is rejoiced by justice, The heavens fall on their mercy, and the trees are fertilized, and the earth appears its plants And the earth brings its face to the people with flowers and herbs. 
▫️Wild animals are safe and secure, so that they pay on the earth, like Domestic animals.
▫️The light of knowledge is cast upon the hearts of the believers.  So no one needs to use the knowlege of a scholar. 
▫️In that time the verse (and the Lord make everyone needless because  of his Mercy.) is applicable.
https://t
ویژگی‌های مجموعه نرم افزاری لرد 20:
کیفیت و کمیت همزمان: 
مجموعه لرد در برگیرنده گلچینی کامل از نسخه نهایی هزاران نرم افزار غیر تکراری روز دنیا از سطح استفاده مبتدی تا حرفه ای و بدون اعمال تغییر در سورس و فایلهای نصب آنها می باشد. بدلیل تعداد دیسکهای بیشتر مجموعه لرد نسبت به سایر مجموعه ها، تکمیل ظرفیت کامل دیسکها تا آخرین حد ممکن و استفاده از تکنیکهای فشرده سازی جدید، علاوه بر نرم افزارهای کاربردی، تقریباً تمام نرم افزارهای حجیم و پرکاربر
با یاد و نام خداوند و به امید بر آورده شدن حاجات و سلامتی و به راه راست هدایت شدن تمام انسان ها ؛
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و چهل و نه سوره المُمتَحِنه ( 5 – 1 )

سورةُ المُمتَحنَة

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ‏

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِا
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i
برای دانلود آلبوم به صورت یکجا روی ادامه مطلب کلیک کنید
دانلود آلبوم با کیفیت 320
01. Fury’s Theme
Cris Valesco
(2:46)
02. The Hollowing Ceremony
Cris Valesco
(5:26)
03. The Horseman
Cris Valesco
(1:34)
04. Why So Envious
Cris Valesco
(1:17)
05. Sloth
Cris Valesco
(2:58)
06. Soul Gathering
Cris Valesco
(1:30)
07. Wrath
Cris Valesco
(4:18)
08. Requiem Aeternam
Cris Valesco
(2:15)
09. Lord of the Hollows
Cris Valesco
(2:05)
10. The Submerged Realm
Cris Valesco
(3:09)
11. Gluttony
Cris Valesco
(4:04)
12. Usiel’s Bargain
Cris Valesco
(3:46)
13. Illusions of Power
Cris Valesco
(4:43)
14. Lust
Cris Valesco
(4:14)
15. Vulgrim
Cris Valesco
(1:46)
16. Pride
Cris Valesco
(3:09)
17. Abraxis
Cris Valesco
(2:07)
18. Ulthane
Cris Valesco
And then say:O, Allah! Send peace upon Mohammad ( P.B.U.H.) and His blessing household, as well as send peace upon Gabriel, Michael, throne barriers and Your archangel, O God! Bestow Your mercy and blessing upon all of them until reaching them to the satisfaction position and then add as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, Lord! Send peace upon Mohammad( P.B.U.H.) and his household, the angel of death and his assistants, heaven, and paradise, guards, and the owner and agents of hell, O God! Bestow Your mercy and blessing upon all of them until they are satisfied with it and thereafter increase it as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, Allah! Send Your peace upon those who record actions and honorable representatives and amba
O, Allah! Send Your peace upon Mohammad and his pure household, and his chosen companions, and his pure partner (wife) and his offspring, to every prophet who has given the good news of his coming, and the prophets who are in the chain of his ancestors, and also send peace upon those who in sending peace upon them is achieved Your satisfaction of Your prophet, O God! Bestow Your peace and mercy upon them as far as they are satisfied and then add as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, God! Send peace upon Mohammad ( P.B.U.H.) and his households like the peace that You sent to Abraham and his household and grant the same blessing on Mohammad and his household, and Grant the same mercy upon them, indeed You are Praiseworthy and Glorious.O, God! Bestow to Moham
"In the name of God, the Compassionate, the Merciful"
: It is necessary to mention some delightful points
But the good news of tonight are the respond to all those who have doubt if the reappearance of Imām Mahdi(aj)  is near and our leader [ Ayatollah  Khamenei] is the one who gives the flag of this revolution to its owner
✅ Imām Khomeini said, "Soon we will enter BeytoAllah al-Harām(the Ka'aba)". Our leader Ayatollah  Khamenei also has said, "I am not worried that Saudis buy so many weapons because soon Mujahidin( warriors of Allah) will obtain these weapons
✅Imām khomeini said, " Ayatollah  khamenei is amongst the dutiful and good ones in this resolution who has been from before this revolution and will be till the highest point of this revolution InshaAllah
✅Imām Khomei
International relations
Publisher's speech
depends on it.
human life, and it not i
و همچنین شمشیر ، لباس و گل و لای ، خیالات حیوانات عشق را نشان می دهد. اژدها برای Game of Thrones بسیار ضروری بودند که تا حدی الهام بخش سری جدید prequel با نام House of the Dragon بودند. اسب هایی با نام های قهرمانانه فقط یکی از موجودات مختلف موجود در Lord of the Rings بودند (فریاد برگو و Shadowfax). و سریال درام تاریخچه کانال وایکینگ ها کانال های عصبی دارد.
این جنگجویان ترسناک نوردیک که در این نمایش به تصویر کشیده شده اند ، این پرندگان فوق العاده هوشمند را روی مغز دارند. این به
نوشته های تالکین در طول زندگی وی تجدید نظر گسترده ای انجام داد. در حالی که این امر به ویژه در مورد بسیاری از داستانهایی که در The Silmarillion به پایان رسید صادق است ، همانطور که پرده برداشت ، بر The Lord of Rings نیز تأثیر گذاشت. یکی از سرگرم کننده ترین نمونه ها شخصیت کوتاه عمر بینگو بگینز است.
طبق گفته دیوید کالینز ، J.R.R. تولکیان استاد فانتزی ، هنگامی که تالکین در ابتدا شروع به نوشتن آنچه در نهایت به عنوان یاران حلقه شد تبدیل شد ، او شخصیت پسرش بینگو را بینگ
شما از ۱۰/۱۲ متری یه نگاه به چهره بنده بندازی کاملا مشخصه اگه در طول روز بیشتر از یبار توی آینه نگاه کنم میگم: واای بازم تو؟ 
اینجانب حوصله‌ی خودم و ندارم، چطور میشه ملت شریف همیشه در صف و صحنه پیش خودشون به این نتیجه میرسن که بیان با من درد و دل کنن؟
حقیقتا چه فعل و انفعالاتی صورت میگیره که اینجوری میشه؟ یعنی هرکی بی حوصله‌تر، اشتیاق مردم برای گفتگو باهاش بیشتر .
یعنی توی پارک، اتوبوس، کافه یا حتی چندباری که از سیستم حمل و نقل زیرزمینی (مترو)
"In the name of God, the Compassionate, the Merciful"
: It is necessary to mention some delightful points
But the good news of tonight are the respond to all those who have doubt if the reappearance of Imām Mahdi(aj)  is near and our leader [ Ayatollah  Khamenei] is the one who gives the flag of this revolution to its owner
✅ Imām Khomeini said, "Soon we will enter BeytoAllah al-Harām(the Ka'aba)". Our leader Ayatollah  Khamenei also has said, "I am not worried that Saudis buy so many weapons because soon Mujahidin( warriors of Allah) will obtain these weapons
✅Imām khomeini said, " Ayatollah  khamenei is amongst the dutiful and good ones in this resolution who has been from before this revolution and will be till the highest point of this revolution InshaAllah
✅Imām Khomei
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 16 of Quran
#Wellaye_Tadabor_of_Quran
#Al_Kahf_Verse_110
... أَنَّمَا إِلَهُكُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ ۖ فَمَن كَانَ یَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشْرِكْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا ١١٠
... your god is one God. So whoever would hope for the meeting with his Lord - let him do righteous work and not associate in the worship of his Lord anyone." (110)
According to this verse, if we hope to get close to  God and to  meet Him(to have the pleasure of having his presence), we have to do two things:1- To do good  deedsفلْیَعْمَلْ عَمَل
جوشکاری آرگون در صعنت استفاده می شود ،به دلیل مقاومت بسیار جایگاه ویژه در بین صنعتگران پیدا کرده هست ، و به جوشکاران در کرج دست مزدی بسیار خوبی می دهند، توصیه می شود در حین کار به نکات ایمنی رعایت کنید .به دلیل اینکه عوارض جبران ناپذیر بر روی انسان می گذارد. در مجله دلگرام این عوارض برای شما شرح داده ایم
تاریخچه جوشکاری آرگون(TIG)
آرگون از واژه یونانی(αργον) به معنی تنبل گرفته شده است. “هنری کاوندیش” در سال ۱۷۸۵ تصور می‌کرد که آرگون در هوا وجو
The most virtuous worship on FridaySafan Ibn Yahya said:" Teach me the best thing that I can do today." Imam Sadegh (P.B.U.H.) said:" O Mohammad! I don't find anyone dearer and more honorable than Hazrat Fatima ( P.B.U.H.) to the prophet and anything better than what he taught to her is this:On Friday perform ablutions and offer two prayers of two Rokats and in the first Rokat of them recite Hamd sura one time and Tohid sura 50 times and in second Rokat recite Hand sura one time and Adiyat sura 50 times and in the third Rokat Hamd one time and Zelzal 50 times and in the fourth Rokat Hamd one time and Nasr sura 50 times, and this is the last sura which has been descended and then recites this prayer:O my God, my Lord, anyone is getting prepared or wearing a cloak or provides and prepares to
ارباب حلقه‌ها (به انگلیسی: The Lord of the Rings) رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی به قلم جی. آر. آر. تالکین نویسنده و زبان‌شناس انگلیسی است. این مجموعه داستان ادامهٔ اثر پیشین تالکین با نام هابیت است که در همین ژانر نوشته شده بود. این کتاب طی ۱۲ سال از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ که بیشتر آن در زمان جنگ جهانی دوم بوده نگارش شده‌است. اگرچه این کتاب دربین خوانندگان به شکل یک سه‌گانه جا افتاده است، اما در ابتدا بنا بود این اثر جلد اول کتاب سیلماریلیون باشد که نویسند
دانلود فیلم خارجی John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019

دانلود فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019

اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: 8.5

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز،

فرمت:MKV

کیفیت: HDCam

مدت زمان: 130 دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: 2019

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019:
Keanu Reeves,Halle Berry,Ian McShane,Laurence Fishburne,Mark
Dacascos,Asia Kate Dillon,Lance Reddick,Tobias Segal,Anjelica
Huston,Saïd Taghmaoui,Jerome Flynn,Randall Duk Kim,Margaret Daly,Robin
Lord Taylor,Susan Blommaert

خلاصه داستان فیلم John Wick: Chapter
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 16 of Quran
#Al_Kahf_Verse_110
... أَنَّمَا إِلَهُکُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ ۖ فَمَن کَانَ یَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشْرِکْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا ١١٠
... your god is one God. So whoever would hope for the meeting with his Lord - let him do righteous work and not associate in the worship of his Lord anyone." (110)
According to this verse, if we hope to get close to  God and to  meet Him(to have the pleasure of having his presence), we have to do two things:1- To do good  deedsفلْیَعْمَلْ عَمَل
[ ] The complete prayer is known as the prayer of fireO, Lord! I spent the night and started the morning and I 'll Take You as a witness and Your testimony is sufficient for me, I'll as witness the angels, throne bearers, and dwellers of the seven heavens and the earth, the prophets and messengers, the righteous servants, and all your creators, your testimony is sufficient for me, so bear witness that I testify that there is no god except You, One without partners, and indeed Mohammad (P.B.U.H.) is Your servant and messenger and what is worshiped other than You from the throne to seven basement floors all are fabricated and invalid. Except for Your generous essence of that is Superior and Noble and above all that no descriptors are capable of describing the majesty and glory of Your realit
وقتی فردو 50 ساله شد زندگی او منفجر می شود. در این زمان است که جاندالف جادوگر با خبری مبنی بر اینکه انگشتر فانتزی او در واقع یک حلقه است که متعلق به سائرون ، Lord Lord Dark است ، وارد درگاه خود می شود. این خبر حماسه ای را برانگیخته است که هابیت ناآرام را از پای خود بیرون می کشد و او را به سفری به روستای هنوز پر از هابیت Bree ، یک مشاور معروف در ریوندل ، عمق تاریک موریا ، مناطق باغی گوندور و هدایت می کند. سرانجام سرزمین تاریک خود موردور.
در طول راه ، او بر تر
سریال ارباب حلقه ها

به‌گفته شبکه آمازون، این سریال موردانتظار در سال ۲۰۲۱ به‌روی آنتن می‌رود.
چند ماه پیش ساخت سریالی براساس مجموعه «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) توسط شبکه آمازون تایید شد و اعلام شده بود که ساخت این سریال برای ۵ فصل برنامه‌ریزی شده و از بودجه ۱ میلیارد دلاری برخوردار خواهد بود. همانطور که می‌دانید، فصل آخر سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در دست ساخت است و ساخت عنوان‌ها و سریال‌های فرعی این مجموعه نیز تایید شده
Among the sacred books of judaism verses about savior loss distored from enemies. some one know this point from in tense tendency of jews  to savior so that "Harambam from the elders of the Jews said ((any persob of Judism how dosent believe Messiah(savior) or dosent wait for him he is denied excellence of Moses and other prophet of the sons of Israel)) and some one know this point from non in reference of this verses a bout living of Rabbi is and ruller of Judaidm of actor of to be safe from distoration. and some one know this point Miracle from God. what ever the reason result is this in the scared books of Judaism an prophet of the sons of Israel we can see a lot of verse a bout apocalypse and sign of reappear of savior ad in some book like Zabur this verse come to one third. some of t
فستیوال دیوالی هند

در واقع دیوالی را به فستیوال نورها می‌شناسند.

وقتی موج شادمانی مردم در کوچه‌ها و خیابان‌ها در هند به راه می‌افتد و همه‌جا رنگارنگ‌ و نورانی می‌شود یعنی فستیوال دیوالی از راه رسیده است.«دیپاوالی» (Deepavali) یا «دیوالی» (Diwali) بزرگ‌ترین و نورانی‌ترین فستیوال آیین هندو است. «دیپ» (deep) به معنی نور و «آوالی» (avali) به معنی ردیف بوده و بدین ترتیب دیوالی را می‌توان معادل با ردیفی از نورها دانست. در این روز، تمام خانه‌ها و مغا
ژانر : بیوگرافی , خانوادگی , تاریخی
مدت زمان : ۹۱ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV انکودر : F2M حجم : ۷۳۳ مگابایت محصول : انگلیس ستارگان : Vanessa Redgrave, Timothy Spall, Stephen Lord, Wendy Morgan کارگردان : Adrian Noble لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
خانم لوری و پسر ، نام فیلمی بیوگرافی و تاریخی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آدرین نوبل می‌باشد. این فیلم یک پرتره از ال اس لاوری را به تصویر می‌کشد ، ارتباط دوستانه‌ی او با مادرش که سعی
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و چهل سوره الحدید (  24- 19 )
سورةُ الحدید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
وَ الَّذینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ وَ الَّذینَ کَفَرُوا وَ کَذَّبُوا بِآیاتِنا أُولئِکَ أَصْحابُ الْجَحیمِ (19)
اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَی
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد و دو سوره الجِنّ ( 13 – 1 )
سورةُ الجنّ‏بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ‏
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِنَ الْجِنِّ فَقالُوا إِنَّا سَمِعْنا قُرْآناً عَجَباً (1)
یَهْدی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَ لَنْ نُشْرِکَ بِرَبِّنا أَحَداً (2)
وَ أَنَّهُ تَعالى‏ جَدُّ رَبِّنا مَا اتَّخَذَ صاح
اوما تورمن مطمئناً نگاه فانتزی بالایی نسبت به او دارد. تصور این بازیگر را به عنوان گالادریل (بانوی جنگلهای لوتلورین ، که در نهایت توسط کیت بلانشت به تصویر کشیده شده است) آسان است ، اما این بخشی نیست که پیتر جکسون برایش در ذهن داشت. کارگردان می خواست که تورمن بازی کند در ایون ، همان شخصیتی که به کیت وینسلت نزدیک شد. تورمن همچنین این بخش را به پایین برگرداند ، اگرچه برخلاف وینسلت فقط مسئله زمان نبود. او و همسرش اتان هاوک به تازگی هنگامی که این پی
در ادامه آموزش تایپوگرافی چهره داریم :
43. تایپوگرافی Je T’aime: - این تصاویر مبتنی بر متن توسط کارلوس ایجاد شده است. طراح از 2 متن آهنگ Quiere توسط Pedro Guerra و Peces de ciudad توسط Joaquin Sabina استفاده کرد.
44. تایپوگرافی مایکل جکسون: - یک پرتره شگفت انگیز دیگر که به King of Pop ساخته شده توسط LLacerda ساخته شده است. طراح برای ایجاد این تصویر مبتنی بر متن از ترانه های MJ استفاده کرده است.
45. پرتره Kurt Cobain نیروانا: - این تایپوگرافی شگفت انگیز از پرتره Kurt Kobain توسط JuanOsborne ساخته شده اس
بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی موفقیت

یک لیست از از ۶۹ تا از بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی موفقیت
چرا این لیست را تهیه کردم؟
اگر بخواهم یک دلیل خیلی رک و راست و بدون حاشیه بگویم این است که نه همه فیلم ها اما بهترین فیلم های سینمایی انگیزشی برای من همیشه تاثیرگذار بوده.
شاید بتوان گفت که نقش یک داروی خوب برای رسیدن از حال بد به حال خوب بوده است.
البته ناگفته نماند افراد موفق بسیاری را دیدم که یکی از بهترین تفریحاتشان و سرمایه گذاری هایشان
هر روز یک صفحه
صفحه پانصد و شصت و دو سوره المُلک ( 12 – 1 )
سورةُ المُلک‏بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ‏
تَبارَکَ الَّذی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَ هُوَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ (1)
الَّذی خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَیاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَ هُوَ الْعَزیزُ الْغَفُورُ (2)
الَّذی خَلَقَ سَبْعَ سَماواتٍ طِباقاً ما تَرى‏
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد و سه سوره الجِنّ ( 28 – 14 )
سورةُ  الجِنّبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
وَ أَنَّا مِنَّا الْمُسْلِمُونَ وَ مِنَّا الْقاسِطُونَ فَمَنْ أَسْلَمَ فَأُولئِکَ تَحَرَّوْا رَشَداً (14)
وَ أَمَّا الْقاسِطُونَ فَکانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً (15)
وَ أَنْ لَوِ اسْتَقامُوا عَلَى الطَّریقَةِ لَأَسْقَیْناهُمْ ماءً غَد
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و شصت و پنج سوره القَلَم ( 42 – 16 )
سورةُ القَلَمبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
سَنَسِمُهُ عَلَى الْخُرْطُومِ (16)
إِنَّا بَلَوْناهُمْ کَما بَلَوْنا أَصْحابَ الْجَنَّةِ إِذْ أَقْسَمُوا لَیَصْرِمُنَّها مُصْبِحینَ (17)
وَ لا یَسْتَثْنُونَ (18)
فَطافَ عَلَیْها طائِفٌ مِنْ رَبِّکَ وَ هُمْ نائِمُونَ (19)
فَأَصْبَحَتْ کَ
The human being wants to be saved from all corruptions, crimes, and treacheries he has done...l And the salvation won't come true except by the advent of promised saviour...l O' Lord,  show us your savior then; the son of your last prophet's daughter, Imam Mahdi (pbuh) who will overcome any void and prove all the facts
The son of man who eradicates all oppressors, and destroys all bases of polytheism, hypocrisy and lies
And we are all guilty oppressed ourselves; despite  all sins committed, we beg you to make us his collaborators and supporters...l
So forgive us and bring him back ...l
If God pleases....l
بشریت می خواهد که از همه فسادها ، جنایات و خیانتهایی که انجام داده است نجات یابد ... و این رستگاری و نج
در سال ١٨٧١ ژنرالی آمریکایی با نام آلبرت پایک که با ترغیب جوزپه ماتزینی به ایلومیناتی راه یافته است، با تکمیل طرح نظامی خود برای به راه انداختن سه جنگ جهانی و انقلاب‌های مختلف در سراسر جهان این توطئه‌ی بزرگ را وارد آخرین مرحله‌ی خود می‌کند.جزئیات این توطئه به این شرح است:جنگ اول جهانی قرار است با هدف نابودی تزار در روسیه انجام شود؛ همان‌گونه که ناتان مایر روچیلد در سال ١٨١۵ وعده کرده بود، تزار جای خود را به کمونیسم می‌دهد؛ ایدئولوژی‌ا
در این روزهای کرونا و قرنطینه، حوصله‌ی همه‌ی ماها سر رفته و دنبال سرگرمی‌هایی می‌گردیم که از این سکوت و سررفتگی حوصله خلاص بشیم. به همین دلیل تصمیم گرفتم چندتا از بهترین فیلم‌هایی رو که دیدم براتون اینجا بنویسم تا اگر تصمیم گرفتید روزهای قرنطینه رو با فیلم دیدن سر کنید، چندتا خوبشو بهتون معرفی کرده باشم.امیدوارم این لیست به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید، و صادقانه قول می‌دم که از دیدن تک تک این فیلم‌ها نهایت لذت رو می‌برید؛ اگر خوب ن
دانلود فیلم مطرب
فیلم ایرانی مطرب که به تازگی به اکران رسیده را می توانید در همین نوشتار پس از انتشار در سرویس نمایش خانگی بصورت کامل و قانونی دانلود کنید. در تاریخ امروز به طور مفصل به معرفی فیلم ایرانی مطرب همراه با معرفی بازیگران, نقد و بررسی فیلم به علاوه خلاصه داستان و عکس فیلم خواهیم پرداخت. در ادامه با سایت کد ابزار همراه باشید.
اینفوگرافی فیلم سینمایی مطرب مصطفی کیایی
کشور: ایران
زبان: فارسی و ترکی استانبولی
هزینهٔ فیلم: پنج میلیارد
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد و چهار سوره المُزَمِّل ( 19 – 1 )
سورةُ المُزّمّل‏بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ‏
یا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ (1)
قُمِ اللَّیْلَ إِلاَّ قَلیلاً (2)
نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلیلاً (3)
أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَ رَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتیلاً (4)
إِنَّا سَنُلْقی‏ عَلَیْکَ قَوْلاً ثَقیلاً (5)
إِنَّ ناشِئَةَ اللَّی
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد سوره المَعارِج ( 44 – 40 ) – سوره نوح ( 10 – 1 )
سورةُ المَعارِجبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
فَلا أُقْسِمُ بِرَبِّ الْمَشارِقِ وَ الْمَغارِبِ إِنَّا لَقادِرُونَ (40)
عَلى‏ أَنْ نُبَدِّلَ خَیْراً مِنْهُمْ وَ ما نَحْنُ بِمَسْبُوقینَ (41)
فَذَرْهُمْ یَخُوضُوا وَ یَلْعَبُوا حَتَّى یُلاقُوا یَوْمَهُمُ الَّذی ی
نام ژانر:The Lego Movie 2014
کیفیت: 4k - 1080p - 720p - 480
محصول: آمریکا
موضوع: کمدی
کارگردان: Phil Lord, Christopher Miller
با هنرنمایی: Chris Pratt, Will Ferrell, Elizabeth Banks, Will Arnett
زبان: دوبله فارسی و زبان اصلی
سال تولید: 2019

درباره فیلم The Lego Movie 2014:
ک “لگوی” کوچک و معمولی ، به گمان اینکه می تواند یک قهرمان باشد ، به عضویت گروهی در می آید که قصد دارند به جنگ یک “لگوی” ظالم بروند. اما…

ادامه مطلب
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد و پنج سوره المُزَمِّل (20 ) – سوره المُدَّثِّر ( 17 – 1 )
سورةُ  المُزَمِّلبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
إِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ أَنَّکَ تَقُومُ أَدْنى‏ مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طائِفَةٌ مِنَ الَّذینَ مَعَکَ وَ اللَّهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَ النَّهارَ عَلِمَ أَنْ لَنْ تُحْصُوه
باباهای هم خونه ایام و ماماناشون،
چه هم خونه ایای پسر چه دختر
اومده بودن وسایل هم خونه ایامو ببرن
کامیون اورده بودن
واقعا ازین کامیون های بزرگترین سایز u haul
یکیشون خرت و پرتهای هم خونه ایمو دید
بهش گفت دخترم تو واقعا مطمئنی این وسایل رو میخوای؟
مثلا یه کوچولو ازین شکر مونده
یا این یه دونه تن لوبیا
یا این لامپ که رگد و خاک همه جا شو گرفته
یا حتی این تلویزیونت
من همه رو واست میخرم
مطمئنی اینا رو میخوای؟

هم خونه ایم گفت اره همه رو میخوام!
بنده خد
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و هفتاد و یک سوره نوح ( 28 – 11 )
سورةُ نوحبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً (11)
وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً (12)
ما لَکُمْ لا تَرْجُونَ لِلَّهِ وَقاراً (13)
وَ قَدْ خَلَقَکُمْ أَطْواراً (14)
أَ لَمْ تَرَوْا کَیْفَ خ
Ghadir

Introduction The caravan returning from the Hujjatul- Widdah ( the Final Pilgrimage) of the Prophet Muhammad, peace be upon him and his progeny, was halted unexpectedly. The archangel Jibreel ( Gabriel) had come with the message from Allah' : 0 Apostl! Deliver what has been revealed to you from your Lord, and if you do not, then you have not delivered His message, and Allah will protect you from the people( ' Qur' an 5: 67). The place where the Muslims had stopped was at Ghadir Khum. The Prophet delivered a sermon and appointed Imam Ali, peace be upon him, as his successor. His words were' : 0 Muslim! Who is more worthy [ in the eyes of] the believers than their ownselves' ? The audience replied' : Allah and His Messenger know better' . Hearing this, the Prophet declared' : I am
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و شصت و شش سوره القَلَم ( 52 – 43 ) – سوره الحاقَّه ( 8 – 1 )
سورةُ القَلَمبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
خاشِعَةً أَبْصارُهُمْ تَرْهَقُهُمْ ذِلَّةٌ وَ قَدْ کانُوا یُدْعَوْنَ إِلَى السُّجُودِ وَ هُمْ سالِمُونَ (43)
فَذَرْنی‏ وَ مَنْ یُکَذِّبُ بِهذَا الْحَدیثِ سَنَسْتَدْرِجُهُمْ مِنْ حَیْثُ لا یَعْلَمُونَ (44)
وَ أُ
نام ژانر:The Lego Movie 2014
کیفیت: 4k - 1080p - 720p - 480
محصول: آمریکا
موضوع: کمدی
کارگردان: Phil Lord, Christopher Miller
با هنرنمایی: Chris Pratt, Will Ferrell, Elizabeth Banks, Will Arnett
زبان: دوبله فارسی و زبان اصلی
سال تولید: 2019

درباره فیلم The Lego Movie 2014:
ک “لگوی” کوچک و معمولی ، به گمان اینکه می تواند یک قهرمان باشد ، به عضویت گروهی در می آید که قصد دارند به جنگ یک “لگوی” ظالم بروند. اما…

دانلود فیلم The Lego Movie 1دوبله فارسی:   720   -   1080   -   3D

دانلود فیلم The Lego Movie 1زبان اصلی:   720   -   1080 
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 8 of Quran
#Al_Anaam_Surreh_Versue_117

ِانَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ مَن یَضِلُّ عَن سَبِیلِهِ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ ١١٧

Indeed, your Lord is most knowing of who strays from His way, and He is most knowing of the [rightly] guided. (117)

What is the way which your Lord is most knowing of who strays from it?The way of Imāmate and Welāyat and at the moment t is Ithe way of the son of lady Fātema, Imām Mahdi (aj).The one who slips on this way and forgets Imām Mahdi's presence even for a moment, successively would forget God's Omnipresence and as a result of which they would stray
دانلود با کیفیت M4A به صورت جداگانه

دانلود آهنگ My Way از Frank Sinatra (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Candle In The Wind از Elton John (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Home از Michael Bublé (لینک دانلود)
دانلود آهنگ The Night We Met از Lord Huron (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Believe از Mumford & Sons (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Five Hundred Miles از Justin Timberlake (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Little Lion Man از Mumford & Sons (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Can't Help Falling In Love از Andrea Bocelli (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Everybody Hurts از .R.E.M (لینک دانلود)
دانلو
دانلود با کیفیت M4A به صورت جداگانه

دانلود آهنگ My Way از Frank Sinatra (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Candle In The Wind از Elton John (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Home از Michael Bublé (لینک دانلود)
دانلود آهنگ The Night We Met از Lord Huron (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Believe از Mumford & Sons (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Five Hundred Miles از Justin Timberlake (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Little Lion Man از Mumford & Sons (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Can't Help Falling In Love از Andrea Bocelli (لینک دانلود)
دانلود آهنگ Everybody Hurts از .R.E.M (لینک دانلود)
دانلو

۱. Dr.stone‌ خیلی برای اونایی که به علوم علاقه دارن لذت بخشه. شخصیت اصلی یه پسر دانشمندطور هست که میخواد هرچه زودتر بره فضا. تا اینکه یه روز یه نور سبزی دنیارو میگیره و همه ی آدما تبدیل به سنگ میشن. ۳۷۰۰ سال بعد این پسر لایه ی سنگیش میشکنه و دوباره زنده میشه و حالا میخواد با اون علمی که تو کلش جمع کرده دوباره تمدنو برگردونه:)) و دوباره همه ی آدما رو زنده کنه.
۲. kimetsu no yaiba گرافیک، داستان، صحنه های مربوط به مبارزه و عشقی که از خانواده به نمایش میزاره آ
#Wellaye_Tadabor_of_some_of_Versuses in Chapter 4 of Quran
#Alemran_Surreh_Versue_92
لَنْ تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ (٩٢)
Never will you attain the good [reward] until you spend [in the way of Allah] from that which you love. And whatever you spend - indeed, Allah is Knowing of it. (92)
Al-bar, الْبِرَّ ,  means the truth, the infallible Imām. Imām Mahdi(aj) means the Quran, the perfection.If you could leave that which you love, you would attain the perfection, that is to say if we want to see Imām Mahdi(aj)  and prepare the ground for his reappearance, we shou
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 7 of Quran
#Al_Maida_Surreh_Versue_91

إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ وَیَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ ۖ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ ٩١

Satan only wants to cause between you animosity and hatred through intoxicants and gambling and to avert you from the remembrance of Allah and from prayer. So will you not desist? (91)

Satan seeks to cast enmity and hatred among you أن یُوقِعَ بَیْنَكُمُ الْ

بیماری کرونا نتیجه گناه و کفر ما انسان ها
ای مردم! آگاه باشید! این یک عذاب الهی است!
و یکی از نشانه های آخرالزمان است!
پایان دنیا نزدیک است.
ظهور منجی نزدیک است.
دست از گناه بردارید و خداوند را بپرستید و از او اطاعت کنید.
این یک هشدار برای ظالمان است.
فاجعه نزدیک است.

The corona virus is the result of our sin and infidelity
O people! Be aware! This is a divine doom!
And one of the signs of the apocalypse!
The end of the world is near.
The advent of the Savior is near.
Stop sinning  and obey the Lord.
This is a warning to the oppressors.
The disaster is near.
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 4 of Quran
#Alemran_Surreh_Versue_92
لَنْ تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ (٩٢)
Never will you attain the good [reward] until you spend [in the way of Allah] from that which you love. And whatever you spend - indeed, Allah is Knowing of it. (92)
Al-bar, الْبِرَّ ,  means the truth, the infallible Imām. Imām Mahdi(aj) means the Quran, the perfection.If you could leave that which you love, you would attain the perfection, that is to say if we want to see Imām Mahdi(aj)  and prepare the ground for his reappearance, we shoul
:MODERN MISERY

Seven billion hungry ghosts
Just a parasite killing its host
The emperor wears no clothes, I see those brittle bones
But we're buried by modern misery
Modern misery
There's not enough water in the world
To wash the blood from our hands
We used to run with the wolves

We planted a seed, its roots will suffocate the soul
It grows without light and feeds from our bones
Hell must be empty, all the devils are here
Singing us the Lord's Prayer; finally, something that we all share
I won't go to the grave with the song still in me
What are we hiding in the rain?
This is a prison for lost souls
Another life circles the drain
We used to run with the wolves
Now we can't see the forest
'Cause there's no light in the black hole
Don't try and tell me we are blessed
We used to run with
The dignity of reason in the system of religious cognition

Publisher's speech

Praise is to the eternal God is a worthy gem only the goers
of the arena wisdom and heart will benefit. Thanks for the high mission of
Prophet Mohammad Mustafa
(peace be upon Mohammad and
his holy family) which accompany the purity of the mission with the best of
wisdom and reason. It is worthy of divine grace for
servants: Thanks God, only the entourage of God’s blessing are worthy of being
the guardians of the wisdom and the guardians of the tradition.
What establishes the principle of all goodness and perfect
is proper science and perfect knowledge: “Science is the principle of all
goodness.” The world of best, which is based on divine knowledge and
gnosis, is always g
دانلود سریال هم گناه
کد تولز: در تاریخ امروز سراغ سریال ایرانی هم گناه می رویم. سریال جدید هم گناه بزودی به پخش نمایش خانگی می رسد لینکهای دانلود سریال هم گناه با کیفیت های 480p , 720p , 1080p , 1080hq , 1080bluray و کیفیت انتخابی کاربر در همین صفحه قرار خواهد گرفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده از سریال هم گناه, سوپر استارهای کم حاشیه ی ایران یعنی هدیه تهرانی و مهتاب کرامتی به این سریال پیوسته اند. با مطالعه تمامی حواشی, اخبار و سریال هم گناه از سایت کد تولز همر
دانلود زیرنویس فارسی سریال Doctor Who
Doctor Who Farsi Subtitle
معرفی بیشتر سریال Doctor Who:
دکتر هو (Doctor Who) سریال علمی تخیلی پر بیننده ساخت شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. داستان سریال در مورد مسافری مرموز با ماشین زمان مخصوص خود به نام دکتر (The Doctor) است. «دکتر» از نژاد Time Lord یا ارباب زمان است، موجوداتی تخیلی مانند انسان اما ساکن کره‌ای دیگر به نام گالیفری هستند. اربابان زمان موجوداتی بودند که متخصص سفرهای زمانی شدند. در سریال با شخصیت‌های متفاوتی از این موجودا
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 1 of Quran
#Hamd_Surreh:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ١ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ٢ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ٣ مَالِكِ یَوْمِ الدِّینِ ٤ إِیَّاكَ نَعْبُدُ وَإِیَّاكَ نَسْتَعِینُ ٥ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ ٦ صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلَا الضَّالِّینَ ٧
In the name of Allah, the Entirely Merciful, the Especially Merciful. (1) [All] praise is [due] to Allah, Lord of the worlds - (2) The Entirely Merciful, the E
دانلود سریال هم گناه
کد تولز: در تاریخ امروز سراغ سریال ایرانی هم گناه می رویم. سریال جدید هم گناه بزودی به پخش نمایش خانگی می رسد لینکهای دانلود سریال هم گناه با کیفیت های 480p , 720p , 1080p , 1080hq , 1080bluray و کیفیت انتخابی کاربر در همین صفحه قرار خواهد گرفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده از سریال هم گناه, سوپر استارهای کم حاشیه ی ایران یعنی هدیه تهرانی و مهتاب کرامتی به این سریال پیوسته اند. با مطالعه تمامی حواشی, اخبار و سریال هم گناه از سایت کد
دانلود سریال هم گناه
کد تولز: در تاریخ امروز سراغ سریال ایرانی هم گناه می رویم. سریال جدید هم گناه بزودی به پخش نمایش خانگی می رسد لینکهای دانلود سریال هم گناه با کیفیت های 480p , 720p , 1080p , 1080hq , 1080bluray و کیفیت انتخابی کاربر در همین صفحه قرار خواهد گرفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده از سریال هم گناه, سوپر استارهای کم حاشیه ی ایران یعنی هدیه تهرانی و مهتاب کرامتی به این سریال پیوسته اند. با مطالعه تمامی حواشی, اخبار و سریال هم گناه از سایت کد
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و شصت و هشت سوره الحاقَّه ( 52 – 35 ) – سوره المَعارِج ( 10 – 1 )
سورةُ الحاقَّهبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
فَلَیْسَ لَهُ الْیَوْمَ هاهُنا حَمیمٌ (35)
وَ لا طَعامٌ إِلاَّ مِنْ غِسْلینٍ (36)
لا یَأْکُلُهُ إِلاَّ الْخاطِؤُنَ (37)
فَلا أُقْسِمُ بِما تُبْصِرُونَ (38)
وَ ما لا تُبْصِرُونَ (39)
إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ کَریمٍ (4
#Hamd_Surreh:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ١ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ٢ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ٣ مَالِكِ یَوْمِ الدِّینِ ٤ إِیَّاكَ نَعْبُدُ وَإِیَّاكَ نَسْتَعِینُ ٥ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ ٦ صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلَا الضَّالِّینَ ٧
In the name of Allah, the Entirely Merciful, the Especially Merciful. (1) [All] praise is [due] to Allah, Lord of the worlds - (2) Th
هر روز یک صفحه  
صفحه پانصد و شصت و چهار سوره المُلک ( 30 – 27 ) – سوره القَلَم ( 15 – 1 )
سورةُ المُلکبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
فَلَمَّا رَأَوْهُ زُلْفَةً سیئَتْ وُجُوهُ الَّذینَ کَفَرُوا وَ قیلَ هذَا الَّذی کُنْتُمْ بِهِ تَدَّعُونَ (27)
قُلْ أَ رَأَیْتُمْ إِنْ أَهْلَکَنِیَ اللَّهُ وَ مَنْ مَعِیَ أَوْ رَحِمَنا فَمَنْ یُجیرُ الْکافِرینَ
دانلود سریال هم گناه
#Hamd_Surreh:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ١ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ٢ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ٣ مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ٤ إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ٥ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ ٦ صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلَا الضَّالِّینَ ٧
In the name of Allah, the Entirely Merciful, the Especially Merciful. (1) [All] praise is [due] to Allah, Lord of the worlds - (2) Th

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها